torsdag 16 juli 2009

General disclaimer


Som alla andra: Det är sommar, jag tänker inte så mycket*. Så det blir ganska lugnt här. Men som sagt: Det är övergående.

Jag (vi) har köpt en ny dator i alla fall.

Så jävla gött. Jag känner stor glädje över att äntligen officiellt ha konverterat till andra sidan. Men samtidigt känner jag en viss sorg. Det var ju PC-världen som gjorde mig till nästan nörd. En gång i tiden var jag riktigt bra på det där med data. Men det är längesen nu. Nu kan jag inte ens säga vad en bra processor är. Och programmeringsspråken som jag listar i mitt cv... well, de står mest listade i mitt cv. Men det kan ju bli ändring på det, som så mycket annat.

*Och jag har en fyraveckors bebis och några nyblivna mor- och farföräldrar att underhålla.

2 kommentarer:

Ida sa...

Fick ni användning av mitt kort?

Anna sa...

Å, nej. Då hade vi sagt till! Men tack ändå.