onsdag 4 mars 2009

Bättre

Jag har bakat bröd! Imorgon får jag sällskap av två hundar på jobbet! Tjoho!

Jag förundras av vissa gubbar som liksom inte kan vara pragmatiska, utan måste bemöta allt som inte går exakt deras väg som om det vore kritik av deras mammor. Automatiskt skitarga och vägrar gå med på någonting. Och nu pratar jag faktiskt inte ens om mitt jobb.

Och äntligen kan vi få spårvagnar i Malmö! Bittergubbar av alla åldrar och kön måste naturligtvis vädra sitt missnöje och vara rädda för att inte kunna köra bil obehindrat i innerstan. Grattis säger jag.

3 kommentarer:

helena sa...

visst är det härligt med spårvagnar! jag ser också fram emot att förhoppningsvis tömma malmö på illaluktande sextiosjuåriga gubbar i hatt och mercedes.

Anna sa...

Ja och after shave-doftande 53-åriga stinnbukar med BMW eller volvo V70!

helena sa...

hahaha! vi har en v70 (tror jag). FLEXIFUEL RULES! men jag föredrar kollektivtrafiken för egen del. eller benen, de kan ju också användas som transportmedel.