torsdag 5 februari 2009

Hej

Den trådlösa routern har pajat. Och på jobbet är jag hela tiden på andra ställen. Så därför skriver jag inte så mycket. Nu drog jag fram en gammal sladdajävel för att ge er en kort update.

Idag klappade för första gången någon utomstående mig på magen. Det var min frisör, men jag hade inget emot det och får skylla mig själv då jag helt hakat på grejen att vi ska vara så mysiga och känna varandra. Hon klippte bort två tredjedelar av mitt hår vilket var mycket skönt. Sen var jag hos kiropraktorn och fick konstaterat att jag varken har foglossning eller ischias men däremot en rygg i så dåligt skick att jag borde skämmas (sa han inte, insinuerade inte ens). Låsningar i hela ryggen och kramp längst ner, därav invalidismen. Han drog lite lätt och knakade sedan till på tre ställen så jag trodde att jag sprack. Av ljudet alltså, det kändes knappt nåt, bara en stor lättnad. Efter tjugo minuter bad han mig prova att gå på golvet och all smärta var borta. Hurra! Nu är det tillbaka lite lite grann, men jag ska dit på onsdag igen. Han ordinerade mig även mer vila, jag ska gärna ligga ner så ofta jag kan i stället för att sitta och vi undrar både J och jag hur mer vila kan vara möjligt. Jag tog mig i alla fall en redig lur på soffan på eftermiddagen. Nu måste jag sova för jag ska till götet och tillbaka imorgon.

Inga kommentarer: