måndag 29 december 2008

Sjuk

Jag är jättesjuk. Jag som aldrig är sjuk är nu förkyld utav bara helvete. Ingen annan i min familj är drabbad. Först trodde jag det var katten som mamma och pappa passade åt min moster, men igår kväll bröt det ut på riktigt. Nu är jag bara ynklig. Jag som skulle plugga en massa...

Det gick i alla fall bra att berätta. Det trodde vi ju i och för sig också, men det blev lugnare än väntat. De blev så klart jätteglada. Och nu vet hela släkten. Från och med nu är det liksom officiellt. Det finns ett par personer som jag helst vill säga det till personligen, men annars är det fritt fram att sladdra.

Jag har alltså ingen inspriration till något, orkar inte läsa, plugga eller ens slösurfa. Men jag kan inte sova heller för jag är täppt i näsan och det kliar i halsen och jag kan inte få supply från apoteket förrän bilen värmts upp en stund till eftersom det är 11 grader kallt ute. Jag biter ihop och lider och kan inte ge er något mer substantiellt för tillfället.

Inga kommentarer: