lördag 4 juli 2009

Still life

Vi har det så fantastiskt bra. Inte det intressantaste att höra kanske, men sant.

Fast härom natten drömde jag att jag åt kött. Värsta sortens, griskött. Fullt med fett var det också, och grillat. Jag mår fortfarande illa när jag minns drömmen. Det är väl det mest dramatiska som hänt tror jag. Jo, vi har gått ut en gång också, med vagnen. Hade tänkt göra det flera dagar i rad, men det blev liksom inte av. Dagarna går så fruktansvärt fort. Halva dygnet tillbringas i sängen, åtta timmars sömn = tolv timmar i sängen. Var tredje timme är amning och blöjbyte och ibland en vaken bebis som man inte kan somna ifrån för att hon är så underbar. Sen om det ska göras något på dagen, vilket det oftast ska (ett besök, eller en tur till BVC) så går liksom dagen. Man hinner inte ut. Men det gör absolut ingenting. Det är ändå för varmt.

Inga kommentarer: