torsdag 26 mars 2009

Cool

Och så har jag kommit på hur man får nattuglan lugn: Kyla. På hotellet härom kvällen stängde jag av värmen, öppnade fönstret (det var som bekant frost) och tog ur täcket ur påslakanet. Jag har inte sovit så gott sen jag vet inte när. Igår tog jag fram ett lakan att ha som täcke, sa hejdå till J som gärna fortsatte sova under det tjocka och tjatade mig till att få ha fönstret lite lite öppet. Perfekt. Jag sov så gott som hela natten igenom, bebben var lugn och alla är glada.

2 kommentarer:

Kanalisera sa...

Från ljuset i slutet av graviditetstunneln kan jag nu meddela att det är så sjukt värt alla graviditetskrämpor och saknade sömntimmar. Hang in there!

Anna sa...

Skönt att höra. Jag känner ju typ ingen som har barn så jag får aldrig höra det positiva, även om jag ju självklart tror att det är värt det. Annars skulle jag inte sitta här och svettas.

Och grattis än en gång!