fredag 20 februari 2009

It's alive

Jag har bara varit så trött hela veckan. Och varit i Göteborg och så. Den gick som ett huj, veckan. Vi har bland annat köpt en vagn. Jag är glad att jag har J som orkar lägga timmavis på att reda ut vilken vi ska ha och sen bestämma att vi ska köpa den när den är på rea. Känns lite sjukt dock att den står här nu. Men så är magen också så stor att kappan inte längre går att knäppa.

På tal om det senaste inlägget kan jag berätta att jag nu fått tillbaka synen. Min diagnos var vätskebrist fastställde jag snabbt och lätt själv. Varför vi börjat tappa bort räkningar kan jag tyvärr inte förklara desvärre. Kanske är det samma sak som ligger bakom det faktum att jag idag för tredje gången kom hem från jobbet och hittade smör och ost framme på köksbänken. Hur svårt är det?

Nu ska jag skicka iväg två surmail. Alltså såna där man gnäller och ifrågasätter och kräver sina rättigheter som medborgare.

Inga kommentarer: